Socialinė žiniasklaida keičia įprastus naujienų pateikimo vartotojams būdus – vis daugiau žmonių informaciją gauna per Facebook, YouTube ir Twitter socialinius tinklus.

Reuters žurnalistinių tyrimų instituto atliktos apklausos duomenimis daugiau nei 51 % interneto vartotojų naujienas sužino iš socialinės žiniasklaidos bent kartą per savaitę!

Manoma, kad pagrindinė priežastis – išaugęs naudojimasis išmaniaisiais telefonais.

Ši tendencija ypač aktuali besivystančioms šalims, kuriose prieiga prie nepriklausomų naujienų šaltinių yra ribota.

Nieko keista, kad pagrindinėje apklausos dalyvių grupėje, kurią sudarė 18–24 metų amžiaus jaunimas, 28 % respondentų nurodė, kad pagrindinis naujienų šaltinis jiems yra socialinė žiniasklaida (tik 24 % paminėjo televiziją).

Facebook, YouTube ir Twitter yra pagrindinė socialinės žiniasklaidos naujienų platforma.

Žinoma, ši tendencija nėra palanki tradicinėms naujienų tarnyboms ir formoms, nes mažina jų pajamas.

Šie duomenys paskelbti remiantis YouGov apklausa, kurioje dalyvavo daugiau nei 50 000 interneto vartotojų, kurie naujienas sužino per internetą, iš 26 šalių.

LEAVE A REPLY